השלבים בהפקת סרטון תדמית

הפקת סרטון תדמית אפקטיבי, מצריכה תכנון מוקדם וחשיבה, ידע ומקצועיות, לצד יצירתיות והבנה שיווקית.

במיוחד בתקופה זו, של ריבוי תכנים והצפת מסרים שיווקיים אל מול הלקוחות, קיים צורך להשקיע מחשבה

רבה בתהליך של בידול והגדרת קהל היעד הנכון עבור המוצר/השירות שלנו.

להלן השלבים בהפקת סרטון תדמית | סרטון מוצר | סרטון שיווקי

היכרות וכתיבת בריף

הצעד הראשון בתהליך שלנו הוא לדון עם הלקוח מה הוא רוצה להשיג בעזרת הסרטון ולכתוב בריף

שיהווה את הבסיס להפקתו.

הנה כמה שאלות ראשוניות שאנו שואלים לעתים קרובות את לקוחותינו:

מהי מטרת הסרטון?

מהם המסרים השיווקיים הראשיים? מהם המסרים השיווקיים המשניים?

מיהו קהל היעד של הסרטון? האם קיים קהל יעד משני?

איזו פעולה אתה רוצה שצופים יבצעו לאחר הצפייה בסרטון?

באיזה פלטפורמות יפורסם הסרטון?

מהי תוכנית השיווק וההפצה?

פיתוח קונספט

על בסיס האפיון שביצענו, נפתח קונספט קריאייטיב, אשר ישרת בצורה הטובה ביותר את מטרות הסרטון.

הקונספט יכלול את אופי ההפקה וסוג הסרטון – סרטון מצולם/ אולפן מסך ירוק/ שחקנים/ סרטון אנימציה/ קריינות וכו’

כתיבת תסריט וקדם הפקה

בשלב זה נכתוב תסריט/תסריט קריינות לסרטון וניצור סטורי-בורד, אשר ימחיש כיצד הסרטון הולך

להיראות מבחינת עיצוב מסך, צבעוניות, גרפיקה וכו’.

במידה והוחלט על סרטון מצולם – נתכנן את ימי הצילום, בחירת לוקיישן, איתור שחקנים וכו’.

הפקה בפועל

יום הצילומים – כולל בחובו: בימוי, צילומי וידאו והקלטת סאונד, תאורה וכו’ והוא מצריך ריכוז והתמקדות.

ביום זה נרצה לצלם כמה שיותר חומרי גלם, כדי שנוכל לעבוד איתם בשלב העריכה.

במידה והוחלט על סרטון אנימציה – נדלג על שלב זה ונעבור לשלב הפוסט פרודקשן.

פוסט פרודקשן

בשלב זה כל החומרים המצולמים והעיצובים השונים שיצרנו, עוברים לתוכנת העריכה והאפקטים, על

מנת להפוך אותם לסרטון מוגמר.

בשלב זה נשלב גם פסקול מוזיקלי שילווה את הסרטון, קריינות וכתוביות.

 

חשוב לציין שהלקוח מתעדכן בהתקדמות ההפקה בכל שלב ונותן את האישור שלו, כדי להמשיך

לשלב הבא.

כך שבסופו של דבר הלקוח מקבל סרטון שהוא לשביעות רצונו המלאה ומשרת את מטרותיו, כפי

שהוגדרו בתחילת התהליך.

לצפייה בתיק העבודות שלנו ובסרטונים שהפקנו, לחצו כאן

Share Post :

פוסטים נוספים

Call Now Button