על פי מחקרים, 78% מהמשווקים טוענים כי סרטי תדמית לעסקים המציעים מוצר או שירות, מייצרים יותר המרות מכל תוכן אחר.

אם אתה בעל עסק ומחפש דרכים חדשות ליצור קשר עם הלקוחות שלך, תוכן וידאו יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך. שיווק בווידאו מאפשר לך ליצור תוכן אינפורמטיבי,  הדרכתי או קידום מכירות כדי למשוך את קהל היעד שלך.

מרבית הקמפיינים לשיווק וידאו מתחילים במאמץ אסטרטגי ומתואם לעזור לבנות את זהות המותג שלך ולהניע את לקוחות היעד שלך לקנות את המוצרים או השירותים שלך. עם זאת, לפני שקופצים פנימה, חשוב להבין כיצד לייצר תוכן וידאו, מדוע הוא יעיל ואילו סוגי תוכן מקבלים את מעורבות המשתמשים הרבה ביותר.

איך שיווק בתוכן וידאו יכול לעזור לעסק שלך?

תוכן וידאו יכול להפיץ את המודעות למותג ולבנות את הקהילה של העסק שלך על ידי יצירת קשר בין החברה שלך לקהל שלה.

בעידן הטכנולוגיה בו רוב האנשים נושאים סמארטפונים או טאבלטים, תוכן וידאו קצר עלה בפופולריות והפך לשיטת ההפצה המועדפת של מסרים שיווקיים.

פרסומות גרפיות יכולות להיראות חד ממדיות ומשעממות בהשוואה למסר שמועבר באמצעות סרטון. פרסומת וידיאו קצרה יכולה להעביר במהירות את אותו המסר בצורה שתמשוך טוב יותר את תשומת ליבו של קהל היעד ותישאר בזיכרונם, זמן רב יותר מאשר תמונה.  על ידי שילוב המושגים “תוכן הוא מלך” ו”תמונה שווה אלף מילים “, אנו יכולים להגדיר לעומק שיווק בתוכן וידאו. סוג זה של שיווק תוכן יכול לספק מידע לקהל היעד שלך בפורמט מהנה ויזואלית המגביר את המעורבות בקרב הצרכנים שלך.

מדוע תוכן וידאו כל כך יעיל בשיווק?

וידאו הוא פורמט שיווקי טוב מכיוון שהוא עוזר לך לספר את הסיפור שלך בצורה אסתטית. זה גם משאיר פחות מקום לפרשנות האישית של הקהל לנושא. לא אמורה להיות אי וודאות סביב המסר בסרטון אם הסיפור מוצק ומרתק.

החיים האמיתיים מלאים בתנועה ולכן ווידאו הוא הדרך הטובה ביותר לחקות את זה. וידאו מאפשר יותר יצירתיות. השילוב בין פעולה חיה, אנימציה וגרפיקה בתנועה יכול ליצור יצירה משכנעת ביותר שלוקחת את הלקוחות למקומות שמעולם לא העלו על דעתם שהמותג שלך יכול להגיע.”

שיווק בתוכן וידאו דורש פחות מאמץ מצד הצרכן. הסרטון אינו דורש ריכוז רב, כמו קריאת מאמר למשל ולכן האפקטיביות של סרטון היא גבוהה מאוד, במיוחד לדור שלא מצליח להתרכז לאורך זמן.

תוכן וידאו הוא הצורה האותנטית והמלהיבה ביותר של שיווק תוכן, בו תוכלו להשתמש כדי להתחבר לקהל היעד שלכם. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מאפשרות לך לשתף את התוכן שלך וליצור סרטונים בשידור חי עבור הצרכנים בזמן אמת.

אם עדיין אין לך תכני וידאו לעסק שלך, 2020 היא השנה שלך להתחיל להשתמש בכלי שיווקי רב עוצמה זה.

Share Post :

פוסטים נוספים

Call Now Button