4 אלמנטים של סרט תדמית מוצלח

לסרטוני התדמית היעילים ביותר יש כמה תכונות משותפות. המטרה היא להצליח לשלב אותם בסרטון שאנו מפיקים ובכך להשיג תוצאות מקסימליות.

1. תוכן תמציתי וממוקד

הדרך בה אנו צורכים תכנים ברשת שונה מאוד מאופן ההתקשרות שלנו עם מדיומים אחרים. ספרים וסרטים, למשל, דורשים לעיתים קרובות את מלוא תשומת ליבנו. כשמדובר באתרי אינטרנט, אנו נוטים יותר לדלג על מידע, לקפוץ מכרטיסייה אחת לאחרת ולהתגעגע לפרטים קטנים.

לפיכך, הצופים יעדיפו סרט תדמית קצר, בממוצע עד 90 שניות כדי שיוכלו להישאר ממוקדים.

כלומר יש לתכנן את הסרטון מלכתחילה, באמצעות תסריט באורך המתאים ואת רצף הסרטון מבחינה ויזואלית באמצעות סטורי בורד.

 

2. קהל יעד מוגדר

אם אתה הולך לשווק מוצר, אתה אמור לקבל מושג מיהו הקהל המיועד לו. בעזרת מידע זה, תוכלו לדעת כיצד למסגר את הסיפור שמאחוריו ואילו יתרונות להדגיש.

קיימים כלים רבים, אשר יכולים לעזור לך לאפיין ולזהות את קהל הנכון ובכך לפנות אליהם בצורה נכונה ועם המסרים הנכונים.

יצירת אפיון לקהל שלך יכולה גם לעזור לך להבין טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. כאשר אתה מחשיב את המותג שלך מנקודת מבט חיצונית, ייתכן שתוכל למסגר טוב יותר את סרטוני הקידום שלך ואת מאמצי השיווק האחרים שלך.

 

3. הדגשת יתרונות המוצר לצופה

לדעת מי קהל היעד שלך אמור לעזור לך להבין את הצרכים שלהם.

אם אתה מתכוון ליצור סרטון לשיווק מוצר או שירות ספציפיים, כדאי לשאול את השאלות הבאות:

אילו בעיות המוצר הזה פותר?

מי יכול להנות מכך הכי הרבה?

אילו יתרונות של המוצר הם הבולטים והברורים ביותר?

ליתרונות הבולטים של המוצר יש ערך גבוה, מכיוון שאתה רוצה לשמור על סרטון התדמית שלך תמציתי וממוקד.

בשלב התכנון, יש לקחת בחשבון את כל היתרונות שאתה רוצה לכלול בתסריט שלך.

אם התוכן הופך להיות ארוך מדי, ייתכן שיהיה עליך לקצץ כמה מהיתרונות ה'פחות חשובים'.

 

4. שימוש בסיפור מסגרת עבור המוצר

שימוש בסיפור מסגרת הוא טקטיקה שיווקית המשתמשת בפורמט הווידאו המרתק באופן טבעי לספר סיפור על מותג, חברה או מוצר.

סיפור באמצעות ווידאו מנחה את הצופים בנרטיב מבוסס תוכן, יוצר קשר רגשי ומציג פתרון מספק. אנשים נמשכים למתרחש בשל שילוב של גורמים, החל מזוויות מצלמה לפסקול, לדמויות ולרגש של הסיפור עצמו.

 

סיפור באמצעות ווידאו הוא הרבה יותר מטכניקה למכירות, מכיוון שהוא מתמקד בסיפור ולא במוצר. זה סוחף ועוצמתי, ויעיל מאוד להניע מעורבות בקרב הצופים.

Share Post :

פוסטים נוספים

Call Now Button