6 דרכים להאיץ את הסטארט אפ שלך בעזרת סרטי תדמית

למעלה מ -5 מיליארד סרטונים נצפים ברשת מדי יום והופכים סרטונים לכלי שיווקי מבוקש לסטארט אפים.

להלן שש דרכים מעשיות לשילוב סרטי תדמית בתכנית הצמיחה העסקית שלך.

 

1. סרטוני עדויות לקוח

המלצות משמשות באופן נרחב ככלי לבניית אמון, באמצעות שיתוף חוויות חיוביות של לקוחות

מאושרים.

כשמשלבים המלצות עם הכוח המניע של הווידאו, התוצאות מרשימות עוד יותר. הסיבה לכך היא

שווידאו מאפשר חיבור חזק יותר עם הצופה.

הרעיון הוא לבקש מלקוחות שלך להצטלם לסרטון קצר ולשתף את החוויה שלהם עם המוצר או

השירות שלך ולערוך מספר סרטונים כאלו בנפרד, או סרטון המלצות משולב.

 

2. סרטוני הסבר

סרטוני הסבר הם סרטונים של 60 עד 90 שניות שנועדו להציג את המוצר או השירות שלך בפני

לקוחות פוטנציאליים. זהו כלי נהדר לחבר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולשכנע אותם

להתעמק יותר במוצר או השירות שאתה מציע.

כדי לפתח סרטון הסבר יעיל, עליכם לשמור עליו פשוט וממוקד ביתרונות ולא בתכונות.

רצוי לבנות את הסרטון על פי המודל הבא:

הצגת בעיה: הצג את נקודת הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך;

הצגת פתרון: הציגו את המוצר שלכם כפתרון לנקודת הכאב;

איך זה עובד: תאר בקצרה איך זה עובד;

קריאה לפעולה: סיום הסרטון בקריאה חזקה וברורה לפעולה מה לעשות הלאה.

 

3. וובינרים

וובינרים הם סדנאות וידאו מתוזמנות בחינם או בתשלום המתקיימות דרך האינטרנט. הם

יכולים להיות חיים, מוקלטים או שילוב של השניים.

ברוב השווקים ישנה אפשרות ללמד את הלקוחות הפוטנציאליים שלך משהו שקשור למוצר או

לשירות שלך.

יתר על כן, סמינרים מקוונים חיים מאפשרים לך לקיים אינטראקציה עם הקהל שלך, מה שמניע

את המעורבות ואת עומק החיבור למוצר.

בסוף הוובינר, תוכלו לקדם את המוצר שלכם ולשלב אותו באופן טבעי בשיחה ולא בדרך מכירתית.

 

4. יוטיוב

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. למרות שיש המון סרטונים חדשים המועלים

ליוטיוב מדי יום, עדיין מדובר בתחרות נמוכה בהרבה מגוגל.

המשמעות היא שעבור סטארטאפ שרעב לחשיפה, יוטיוב היא הזדמנות פז. יוטיוב יכול לתת לך

חשיפה לתנועה פנימית עצומה, וכבונוס, סרטוני יוטיוב מדורגים היטב גם בגוגל, כך שתקבל את

היתרון הכפול אם עשית נכון את מחקר מילות המפתח שלך.

אז איך תוכלו לנצל את ההזדמנות הזו? שתי אפשרויות: לפתח ערוץ YouTube משלך או

להשתמש במודעות YouTube בתשלום.

אתה יכול לעשות בדיקה מהירה כדי לראות מה מותגים מתחרים עושים ב- YouTube. האם יש

ערוצים גדולים? כמה צפיות מקבלים הסרטונים שלהם? האם יש אינטראקציה ברמה גבוהה?

אם תחליט להתחיל לבנות את הערוץ שלך, התמקד בסרטוני מידע, כיצד לסגנון תוכן, סדרות

וידאו או תוכן וולוג.

 

5. סרטונים ברשתות חברתיות

סרטונים ברשתות חברתיות יכול להיות מקור נהדר של לידים ולקוחות.

מרבית הפלטפורמות החברתיות מכווננות את מערכותיהן כדי לתת דחיפה לסרטונים מקוריים.

פירוש הדבר שתקבל את הנראות הטובה ביותר אם תעלה את הסרטון ישירות לפלטפורמה

שלהם, במקום פשוט לשתף קישור ל- YouTube.

פייסבוק היא בהחלט פלטפורמה שמצאה נוסחה יעילה למנף תוכן וידאו. מודעות וידאו אורגניות

וגם מודעות בתשלום יכולות לעבוד טוב מאוד עבור בעלי עסקים קטנים. אבל אל תחשבו רק

פייסבוק: יש לינקדאין, פינטרסט, טוויטר, אינסטגרם וכו '. בחר אחד או שניים מערוצי מדיה

חברתית שבהם שוק היעד שלך מיוצג הכי הרבה ובנה שם נוכחות חזקה.

בכל המקרים, אלמנט אחד שיש לזכור הוא שעליך לוודא שתוכן הווידאו שלך מותאם לנייד.

 

6. שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא כלי מדהים לבנות את המותג שלך ולפתח את העסק שלך. אתה יכול

לעשות את זה בתקציב קטן, או להגדיל אותו בצורה מסיבית אם יש לך משאבים להשקיע.

הפעל כלים שיווקיים כדי לגלות איזה סוג תוכן עובד הכי טוב בשוק שלך. לאחר מכן, התחל ליצור

תוכן וידאו בנושאים אלה.

 

וידאו הוא כלי רב עוצמה שתוכל למנף כדי להניע את הצמיחה בסטרטאפ שלך. הערך את אסטרטגיית

השיווק הכוללת שלך, ובדוק היכן השימוש בווידאו יכול להביא את הערך הגבוה ביותר.

לדוגמה, אם אתה שואף ליצור לידים נוספים, תוכל לכוונן את גישת שיווק התוכן שלך ולהתחיל

להשתמש בווידאו חברתי יותר. אתה יכול גם לקפוץ ליוטיוב ולהתחיל לבנות ערוץ סמכותי בשוק שלך.

האם אתה צריך להפוך יותר לידים ללקוחות? אז אתה יכול להשתמש בווידאו כדי להעלות את

יחס ההמרה שלך; אם אתה עדיין לא משתמש בוובינרים, שקול להוסיף אותם לתמהיל

השיווקי שלך. לאחר מכן, האם תוכל לפתח סרטון הסבר ברור יותר, לאסוף עוד המלצות וידיאו

ולעסוק בקהל שלך באמצעות סטרימינג בשידור חי.

 

Share Post :

פוסטים נוספים

Call Now Button