תהליך מיתוג עסקי, בונה מותג ייחודי ומעורר השראה
[mediagrid cat="89"]
שלבי המיתוג
הטמעת ופרסום המותג
פיתוח אסטרטגיית מותג
הגדרת מותג ייחודי
חיבור המותג לקהל הצרכנים.
ניהול תקשורת שיווקית ומהלכי פרסום.
שיווק דיגיטלי ברשת.
שם מותג, סלוגן ועיצוב לוגו
פיתוח שפה גרפית וזהות תאגידית
חומרים ויזואליים וטקסטים שיווקיים
פיתוח חזון המותג
מחקר שוק ומציאת בידול.
בניית אסטרטגיה וכתיבת טקסטים שיווקיים.
מטרתו של תהליך המיתוג – לחשוף את פוטנציאל המותג, בצורה מלאה.
מותג טוב יעורר רגש חיובי ויגרום ללקוח לחפש ולרצות אותו באופן עקבי ומתמשך. שלבי המיתוג כוללים בין היתר: פיתוח חזון מותג, מחקר שוק, שם ופיתוח שפה ויזואלית למותג, פיתוח מסרים שיווקיים, אסטרטגיה שיווקית ויצירת תכנים ויזואלים, חיבור ערכי המותג לקהלי היעד השונים, תוכניות לפרסום ושיווק בפלטפורמות השונות.
אנחנו ב Indivi נלמד, נחקור ונבין את המותג שלכם ואיזו הבטחה הוא מייצר ומשם נצא לתהליך מיתוג כולל למימוש מלוא הפוטנציאל.